MOSAT NETWORK

Tuesday 14 June 2011

Tercipta untuk ku.....



mungkin kau bidadari yang diciptakan untuk aku..mungkin kau siti khatijah yang dilahirkan untuk ku..mungkin kau matahari yang sebenar memancarkan sinar untuk hidup ku...aku terlalu leka dengan permainan duniawi..aku terlalu alpa dengan keindahan yang ku sangka syurgawi...........

semakin ku buang jauh semakin hampir kau kepada ku..semakin ku lari jauh semakin terasa dekat kau dengan diriku..semakin hari semakin sayang diri aku kepada kau..semakin hari semakin bertambah rindu ku kepada kau..semakin hari semakin aku gilakan diri kau..semakin hari semakin aku lupakan diri aku untuk kau..semakin hari aku lupakan dunia sebab kau kenapa???

inikah hukuman mempersia-siakan cinta...inikah hukuman menghancurkan sayang..inikah hukuman mempersenda-sendakan rindu..inikah hukuman mempermain-mainkan kasih..inikah hukuman memperlekehkan sumpah setia..inikah hukuman yang dicipta untuk aku??

No comments:

Post a Comment