MOSAT NETWORK

Sunday 17 July 2011

Senaman Menguatkan Zakar

“SENAMAN KHAS UNTUK TENAGA BATIN”

Mula-mula sekali anda tarik nafas melalui hidung ke dalam kerongkong dan kemudian cuba anda menelan udara tersebut dan dorongkan ia turun ke dalam dada. Selepas itu anda akan merasakan udara tersebut memberikan sesuatu kekuatan tenaga dalaman di dalam tubuh anda. Kemudian anda cuba bayangkan seperti bola yang digulingkan ke bawah di bahagian depan tubuh di bawah otot perut. Ketika ini udara di dalam perut anda akan mencapai bahagian paling bawah yang kemudian mendorong udara masuk ke dalam zakar anda. Latihan ini adalah untuk memperbesarkan saiz zakar anda.
Ketika anda mengarahkan udara masuk ke dalam zakar anda gunakan tiga jari tengah tangan kiri untuk menekankan kuasa dalam di tengah bahagian zakar anda dan buah zakar. Tekanan ini mencegah udara mengalir kembali ke dalam tubuh. Kekuatan ini akan tersimpan di bahagian zakar anda.
Lakukan pernafasan yang normal sambil menempatkan jari kiri pada titik …… Pada saat ini mulakan urutan pada zakar. Tarik ke depan dan belakang, regangkan dengan gerakan lembut yang teratur sebanyak 36 kali. Kemudian gunakan ibu jari untuk menggosok kepala zakar. Ini akan membangkitkan zakar anda, jika anda belum biasa dengan urutan seperti ini, ditambahkan lagi dengan hayunan onani sehingga batang zakar anda menjadi stim atau keras.
Selepas itu, tangan kanan anda melingkari bahagian bawah zakar (seperti yang ditunjukkan di dalam gambarajah). Lingkar ia dengan kuat-kuat dan pegang ia dengan erat sekali. Kemudian tangan kiri diluncurkan ke bahagian depan sekitar satu inci. Dengan cara ini tenaga dalaman udara akan terkunci di dalam zakar itu sendiri dan mendorong tenaga tersebut ke hujung kepala zakar. Anda akan merasakan tekanan mendorong udara ke bahagian depan ke arah kepala zakar dan pertahankan keadaan begitu tetapi jangan memaksanya terlalu kuat. Lalu zakar ditarik ke kanan dan putarkan 36 kali se arah jarum jam atau sebaliknya. Latihan ini amat berguna untuk memperkuatkan ginjal anda.
Akhir sekali, pukul secara lembut zakar anda yang sedang stim sebanyak 36 kali ke paha bahagian dalam. Sambil itu, anda menahan dorongan udara yang terkunci. Lakukan ke arah kiri, kemudian ke arah kanan. Setelah itu, rendam zakar anda yang hangat ke dalam air suam (kurang panas) selama 1 minit. Ini akan membantu zakar anda menyerap tenaga panas dan mengembangkannya. Jika anda melakukan senaman ini, zakar anda akan menghasilkan pertambahan sebanyak 1 inci selama 1 bulan atau 2 bulan pertama anda melakukannya. Ini semua bergantung pada struktur tubuh masing-masing.
Senaman Seks Untuk Menahan Pancutan
Senaman untuk melambatkan pancutan air mani anda. Untuk anda bermain lebih lama lagi.
Senaman melambatkan/penguncian/penahan sperma untuk sementara waktu. Senaman ini akan berguna jika anda melakukan hubungan seks dan pada akhir permainan yang menyebabkan zakar anda terpancut air mani kerana rangsangan yang diterima oleh zakar. Cara pertama yang paling sering digunakan adalah menekan di saluran di bawah kepala zakar (lihat gambar di bawah yang paling atas). Dan cara kedua adalah menahan dengan genggaman tangan. Jadi, seluruh batang zakar anda perlu digenggam secara kuat oleh empat jari anda sambil ibu jari tangan anda menutup lubang zakar sehingga anda dapat mengawal pancutan sperma.(gambar bawah bahagian tengah kanan). Cara yang ketiga adalah menekan pada saluran zakar anda di bahagian bawah dekat dengan buah zakar.

No comments:

Post a Comment